Inventive ERP Software BV is toegetreden tot de Trivest Software Group

Inventive ERP Software BV te Rijswijk is per 19 september 2018 toegetreden tot de Trivest Software Group. Deze groep versterkt hiermee haar positie als toonaangevende internationale leverancier van ERP-software binnen de project- en klantorder gestuurde industrie. Door de expertise van Inventive ERP Software en Trivest Software Group te combineren met de wederzijdse kennis en ervaring ontstaan er nieuwe mogelijkheden voor beide partijen.

Managing Director van Inventive Arno Mulder over deze toetreding. ‘Trivest heeft een enorme ervaring in het op de markt brengen van programmatuur en daar willen wij graag van profiteren. Over het algemeen hebben wij langlopende projecten. Daarbij ontwikkelen wij mooie branche specifieke oplossingen die wij breder zouden kunnen inzetten. Door de schaalgrootte van Trivest kan dat nu wel en bereiken wij bovendien nieuwe klantengroepen. De aanwezige kennis binnen Inventive van ERP Cloud en SaaS oplossingen is een belangrijke aanvulling op de know-how van de Trivest Software Group. Een mooie combinatie!’

Trivest Software Group ontwikkelt, implementeert en integreert softwareproducten voor bedrijven binnen de maakindustrie. Ons productportfolio bestaat uit ERP-, APM-, CAD/CAM-software, BI en mobiele applicaties – door integratie van deze producten ontstaat een IT-landschap dat bedrijven volledig ondersteunt. Trivest Software Group bestaat uit toonaangevende softwareontwikkelaars die samen 3.000 bedrijven en 35.000 gebruikers in Europa en Amerika dagelijks ondersteunen. Naast Inventive maken onderstaande bedrijven onderdeel uit van de Trivest Software Group: Ridder Data Systems, Bemet International, Trimergo en Proteus Systems Europe.